.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قهرمان انتخابات دهم برنامه اصولی دارد

عضو هیئت رئیسه مجلس چهار کاندیدای تایید صلاحیت شده شورای نگهبان را افرادی تاثیرگذار، موفق و مجرب در اداره کشور خواند وگفت : فردی می تواند قهرمان انتخابات دهم باشد که در ذهن و افکار مردم برنامه اصولی و محوری داشته باشد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، محسن کوهکن در حاشیه همایش اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جمع خبرنگاران در ساری افزود: آرایش انتخابات دهم ریاست جمهوری با حضور دو کاندیدای اصولگرا و اصلاح طلب مشخص شده است.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از انتخابات نسبت به دوره قبل تفاوتهای فراوانی داشته و از حالت دوقطبی خارج شده است.

عضو هیئت رئیسه با اشاره به اینکه برخی مواقع اعتراض حامیان اصلاح طلبان سبب حمایت از کاندیداهای اصولگرا می شود، عنوان کرد: یکی از مزایای انتخابات دهم ریاست جمهوری عدم برگزاری این انتخابات به صورت دوقطبی است.

کوهکن در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا تایید صلاحیت تنها چهار کاندیدا در انتخابات دهم بر روند اقبال مردم برای تصمیم گیری تاثیرگذار نخواهد بود، یادآور شد: اگر چهره های تایید صلاحیت شده از افراد غیر متخصص و غیرکارشناس باشند صدمه جبران ناپذیری به جامعه وارد خواهد شد.

وی گفت: همه چهار کاندیدای تایید صلاحیت شده شورای نگهبان از افراد تاثیرگذار، موفق و مجرب در اداره کشور هستند بنابراین فردی می تواند قهرمان انتخابات دهم باشد که در ذهن و افکار مردم برنامه اصولی و محوری داشته باشد.

نماینده مردم لنجان در مجلس با اشاره به وجود بیش از هزار تشکل سیاسی و حزبی در کشور افزود: تنها دو تشکل اصولگرا و اصلاح طلب در کشور در تصمیم گیری های اداری، انتخاباتی و سیاستگذاری های کشور شرکت دارند که باید برای تقویت احزاب برنامه ریزی شود.

کوهکن در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه برخی نامزدها و حامیان آنان از روند تبلیغات رسانه ملی کاندیداها گله مند هستند، اظهار داشت: صدا و سیما اگر فضایی در جامعه ایجاد کند که تنها مواضع و دیدگاه های یک کاندیدا پوشش داده شود، کار صحیح و درستی نیست اما صدا و سیما برنامه مدون و اساسی را برای کاندیداها تدوین کرده که تمامی کاندیداها بتوانند با برنامه ریزی اصولی نسبت به تبلیغات خود در رسانه ملی به مردم اقدام کنند.

این نماینده مجلس از برخی دیدگاه های بسته حامیان نامزدها به واسطه تفکر دولتی خواندن رسانه ملی انتقاد کرد و گفت: رئیس جمهور به عنوان مسئول دولت بوده بنابراین انعکاس برنامه ها و دیدارهای وی که برای مردم نیز اثرگذار بوده باید پوشش داده شود و نباید تبدیل به بداخلاقی انتخاباتی کاندیداها شود.

کوهکن افزود: هدف اصلی صدا و سیما و رسانه ها در انتخابات دهم فراهم سازی حضور بیشتر آحاد مردم در حماسه حضور 22 خرداد 88 خواهد بود.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه " آیا تصمیم هیئت رئیسه مجلس برای استیضاح وزیر یا وزرای دولت تا قبل از انتخابات مسکوت خواهد ماند " اظهار داشت: بر اساس قانون اساسی نمایندگان در ارائه نظر و دخالت در همه امور کشور مختار هستند.

وی بیان داشت: استیضاح وزرا از اختیارات همه نمایندگان مجلس بوده بنابراین زمانی این استیضاح از سوی نماینده ای به مجلس ارائه که وزن تخلف یا اشتباه وزیر باید قوی باشد.

کوهکن اظهار داشت: بر اساس آخرین اطلاعاتی که دارم هیچ درخواست استیضاح وزیری از سوی نماینده یا نمایندگان مجلس به هیئت رئیسه مجلس ارائه نشده است که البته نمایندگان بر اساس قانون اجازه دارند در صورت مشاهده تخلف وزیر یا وزرا حتی در روز انتخابات نیز نسبت به استیضاح وزیر مورد نظر اقدام کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.